Prezantimi i MARDWA / AIDA / GIZ-SARED ne MacFrut 2016 (Itali)
Nga data 14 deri 16 Shtator, Ministria e Bujqesise (MARDWA); ne bashkepunim me GIZ- Projektin SARED , AIDA;dhe ADAD Malore, prezantuan disa prodhues te konsiderueshem te sektorit te frutave dhe arroreve ne panairin MACFRUIT “ 2016, ne Rimini, Itali. Keshtu, per here te pare, produktet shqiptare te sektorit te Frutave, u prezantuan sebashku, duke beret e mundur arritjen e lidhjeve dhe bashkepunimeve me kompani blerese Europiane si dhe me kompani te tjera te vendeve arabike.
Gjate diteve te qendrimit ne Panair ; stenda e Shqiperise , u prezantua me produkte konkrete shqiptare te frutave te fresketa, si kumbulla, lajthi arra, hide (molla e bardhe), hurma te fresketa, shege, mjalt, leng frutash, te shoqeruara keto me nje marketing te bukur te posterave dhe fletepalosjeve te kompanive te prodhuesve te frutave te kompanive shqiptare pjesmarrese ne panair.
Gjithashtu ne sfond, ne menyre modeste nje vidio film prezantonte produktetet shqiptare te sektorit te frutave te fresketa, shoqeruar me intervistat e perfaqesuesve te kompanive shqiptare, te cilet shprehnin opinionin e tyre ne lidhje me potencialet natyrore dhe mundesit e eksportimit te produkteve shqiptare ne Europe e me gjere.
• Gjate diteve te qendrimit ne panair, takime te rendesishme dhe frutdhenese u realizuan nga Projekti GIZ-SARED dhe ADAD Malore me perfaqesues te sektorit te biznesit te agrokultures ne Itali si me Drejtorin e Pergjithshem te Agrikultures te Italise,(CSO), Z. Luciano Trentini, me Z. Franco Foschi (Drejtor Sherbimi–Prodhimi Vegjetal, Drejtoria e Pergjithshme Agrikultura),me Z. Paolo Piran i (drejtor i Komunikimit dhe Informacionit dhe Sherbimit te Kerkimit, Inovacionit dhe Promovimit te Sistemit AgroAlimantare), Jacque DASQUE (pergjegjes per AREFLH ne Bruksel, Pergjegjes ARBOMED) Fokusi kryesor I ketyre takimeve ishte certifikimi I produkteve shqiptare, duke rritur keshtu mundesine e eksportimit te ketyre produkteve ne tregun Europian.
• Nje prezantim dinjitoz I Produkteve shqiptare ne sektorin e bujqesise, u be edhe nga perfaqesuesja e organizates AIDA, znj. Dorina Patuzi.
• Sigurisht qe vendin me te rendesishem gjate diteve te qendrimit ne panair, e kishin takimet B2B; ku perfaqesuesit e bizneseve shqiptare, realizuan ne total rreth 100 takime, kryesisht me perfaqesues te kompanive Italiane, gjermane franceze, por edhe me perfaqesues te bizneseve nga vendet e Arabise Saudite dhe rreth e qark saj.
• Do te permendim se takime frutdhenese,me rezultate konkrete per bashkepunim, marreveshjet e arritura ne parim nga prodhues me kopmani tregetare italiane dhe gjermane. Keshtu, do te shtonim si rezultate konkret te arritur 4 marreveshjet e arritura te kompanise ;AMLA shpk, me kompani italiane dhe gjermane ne blerjen e produktit gesshtenj si dhe te lengut te frutave te prodhuar nga fruti i molles dhe pjeshkes.
• Gjithashtu marreveshje konkrete, u arriten edhe me vendet e Arabise Saudite, Egypt, Irani, te cilet shprehen interes per fikun e njome dhe mollen.
• Pra, do te thonim se ne total, u arriten marreveshje konkrete ne masen rreth 20-30%, te takimeve B2B, nga vendet e Europes si dhe nga vendet e Arabise Saudite.
• Gjate gjithe takimeve, perfaqesuesit e projektit SARED; mbeshteten bizneset dhe organizatat pjesmarrese ne panair me konsulencen e tyre, me qellimin final, arritjen e rezultateve konkrete positive ne negocime. Realizimi pikerisht I rezultateve konkrete, tregoi eficensen mbeshtetese pozitive te projektit SARED , gjate gjithe zhvillimit te aktivitetit
• Le te themi, se ky panair, eshte nje drite jeshile per produktet e frutave te fresketa shqiptare per tu eksportuar ne tregjet Europiane dhe me gjere.
Prezantimi i MARDWA / AIDA / GIZ-SARED ne MacFrut 2016 (Itali)
Nga data 14 deri 16 Shtator, Ministria e Bujqesise (MARDWA); ne bashkepunim me GIZ- Projektin SARED , AIDA;dhe ADAD Malore, prezantuan disa prodhues te konsiderueshem te sektorit te frutave dhe arroreve ne panairin MACFRUIT “ 2016, ne Rimini, Itali. Keshtu, per here te pare, produktet shqiptare te sektorit te Frutave, u prezantuan sebashku, duke beret e mundur arritjen e lidhjeve dhe bashkepunimeve me kompani blerese Europiane si dhe me kompani te tjera te vendeve arabike.
Gjate diteve te qendrimit ne Panair ; stenda e Shqiperise , u prezantua me produkte konkrete shqiptare te frutave te fresketa, si kumbulla, lajthi arra, hide (molla e bardhe), hurma te fresketa, shege, mjalt, leng frutash, te shoqeruara keto me nje marketing te bukur te posterave dhe fletepalosjeve te kompanive te prodhuesve te frutave te kompanive shqiptare pjesmarrese ne panair.
Gjithashtu ne sfond, ne menyre modeste nje vidio film prezantonte produktetet shqiptare te sektorit te frutave te fresketa, shoqeruar me intervistat e perfaqesuesve te kompanive shqiptare, te cilet shprehnin opinionin e tyre ne lidhje me potencialet natyrore dhe mundesit e eksportimit te produkteve shqiptare ne Europe e me gjere.
• Gjate diteve te qendrimit ne panair, takime te rendesishme dhe frutdhenese u realizuan nga Projekti GIZ-SARED dhe ADAD Malore me perfaqesues te sektorit te biznesit te agrokultures ne Itali si me Drejtorin e Pergjithshem te Agrikultures te Italise,(CSO), Z. Luciano Trentini, me Z. Franco Foschi (Drejtor Sherbimi–Prodhimi Vegjetal, Drejtoria e Pergjithshme Agrikultura),me Z. Paolo Piran i (drejtor i Komunikimit dhe Informacionit dhe Sherbimit te Kerkimit, Inovacionit dhe Promovimit te Sistemit AgroAlimantare), Jacque DASQUE (pergjegjes per AREFLH ne Bruksel, Pergjegjes ARBOMED) Fokusi kryesor I ketyre takimeve ishte certifikimi I produkteve shqiptare, duke rritur keshtu mundesine e eksportimit te ketyre produkteve ne tregun Europian.
• Nje prezantim dinjitoz I Produkteve shqiptare ne sektorin e bujqesise, u be edhe nga perfaqesuesja e organizates AIDA, znj. Dorina Patuzi.
• Sigurisht qe vendin me te rendesishem gjate diteve te qendrimit ne panair, e kishin takimet B2B; ku perfaqesuesit e bizneseve shqiptare, realizuan ne total rreth 100 takime, kryesisht me perfaqesues te kompanive Italiane, gjermane franceze, por edhe me perfaqesues te bizneseve nga vendet e Arabise Saudite dhe rreth e qark saj.
• Do te permendim se takime frutdhenese,me rezultate konkrete per bashkepunim, marreveshjet e arritura ne parim nga prodhues me kopmani tregetare italiane dhe gjermane. Keshtu, do te shtonim si rezultate konkret te arritur 4 marreveshjet e arritura te kompanise ;AMLA shpk, me kompani italiane dhe gjermane ne blerjen e produktit gesshtenj si dhe te lengut te frutave te prodhuar nga fruti i molles dhe pjeshkes.
• Gjithashtu marreveshje konkrete, u arriten edhe me vendet e Arabise Saudite, Egypt, Irani, te cilet shprehen interes per fikun e njome dhe mollen.
• Pra, do te thonim se ne total, u arriten marreveshje konkrete ne masen rreth 20-30%, te takimeve B2B, nga vendet e Europes si dhe nga vendet e Arabise Saudite.
• Gjate gjithe takimeve, perfaqesuesit e projektit SARED; mbeshteten bizneset dhe organizatat pjesmarrese ne panair me konsulencen e tyre, me qellimin final, arritjen e rezultateve konkrete positive ne negocime. Realizimi pikerisht I rezultateve konkrete, tregoi eficensen mbeshtetese pozitive te projektit SARED , gjate gjithe zhvillimit te aktivitetit
• Le te themi, se ky panair, eshte nje drite jeshile per produktet e frutave te fresketa shqiptare per tu eksportuar ne tregjet Europiane dhe me gjere.
© Ministria e Bujqesise dhe Zhvillimit Rural 2025 - Të gjitha të drejtat e rezervuara | Politikat e Privatësisë